Hadirkan Diri ke

Monday, April 14, 2014

Fun Kids Sport Camp, Anak-Anak Anda Harus Hadir

Alhamdulillah pada 12-13 April 2014 Program Fun Kids Camp telah berjaya dianjurkan. Program ini melibatkan kanak kanak berusia 7-12 tahun. Terdapat kanak kanak istimewa yang turut serta. Objektif program ini adalah untuk menerapkan gaya hidup aktif dan sihat ke dalam diri kanak-kanak, disamping itu bagi mencungkil bakat kesukanan dalam diri mereka.

Dietitian Gee berada di sana untuk menjayakan slot Nutri Kids. Di mana para peserta berpeluang mempelajari Pemakanan Sihat, Pengambilan air dan sebagainya.

Selain itu para peserta diajar menyediakan makanan sihat, mereka turut diberi peluang untuk menyediakan sendiri Sandwich Tuna Sihat. Saya sangat gembira dan bersyukur kerana sekumpulan kanak kanak yang tidak makan sayur , makan sayur dan apabila ditanya pendapat mereka tentang sayur...kebanyakkan peserta ini menyatakan sayur rupa rupanya sedap dan menyihatkan.


Kanak kanak turut belajar skills sukan tertentu Gimnastik, Hoki dan Netball. Antara aktiviti lain Funs Athletics, Multi Skills dan Fun Games. Tahniah diucapkan kepada Pihak Pengurusan Satria Alaf Baru Sdn Bhd, serta Tahniah kepada ibu bapa yang telah menghantar anak anak ke Camp ini. Anda memberi peluang kepada anak anak untuk belajar gaya hidup yang lebih sihat dan aktif. Tahniah kepada para peserta kerana berjaya menamatkan Camp ini dengan baik, sampaikan ada yang terberak dalam seluar kerana terlalu seronok ha ha.



No comments:

Post a Comment

Share This