Hadirkan Diri ke

Thursday, March 6, 2014

Kepakaran saya adalah Membantu Menurunkan Berat badan Anda !!

Saya Gee, merupakan Pakar Pemakanan (Clinical& Sport Dietitian) kepakaran saya adalah untuk membantu: 1) Mereka yang Obes serta 2) Mereka yang gagal kurus setelah mencuba pelbagai Set Slim dipasaran. Dengan menggunakan 3 formula : DIET , SENAMAN dan SUPLEMEN.

    SEJARAH

    Untuk pengetahuan anda DULU, saya merupakan seorang REMAJA yg GEMUK dgn berat badan sekitar 90kg. Saya merasa rendah diri, tidak yakin untuk berhadapan dgn masyarakat dan benci diri sendiri, saya rasa amat buruk untuk dilihat sekalipun dalam cermin.

    Saya telah mencuba pelbagai cara untuk kurus... menggunakan Produk Slim, Tea dan sebagainya namun hanya beberapa kg berat badan saya turun, namun dlm masa singkat  kembali ke berat asal. Sehinggalah saya menemukan formula ini, setelah beberapa bulan mempraktikkannya berat badan saya turun ke 55-50kg. Dan pernah Mencecah 44kg ketika di Matrikulasi.

    Saya setelah Berjaya turunkan Berat Badan
    Setelah ditawarkan ke pengajian tinggi saya memohon untuk menyambung pelajaran dlm bidang DIETETIK (Pakar Pemakanan) untuk mendalami ilmu lebih lanjut dalam bidang Pemakanan terutamanya berkaitan pengurusan berat badan. Setelah itu  saya melibatkan diri dlm bidang sukan dengan menjadi Sport Dietitian (certified by SDA sport dietitian australia). Di sini saya memahami dengan lebih jelas bagaimana sukan membantu menurunkan berat badan.

    Setelah beberapa siri percubaan mengabungkan DIET PLANNING+ SENAMAN berjaya menurunkan berat badan dengan Cemerlang. Saya Percaya ianya satu Strategi berkesan.

    Saya YAKIN formula ini akan membantu:
    1. Menurunkan Berat Badan Lebih separuh daripada RAKYAT MALAYSIA yg mengalami masalah KEGEMUKKAN dan OBESITI.
    2. Membantu Rakyat Malaysia Lebih Sihat. Mengurangkan statistik penyakit DIABETIS, KOLESTEROL dan DARAH TINGGI.
    3. Mengurangkan Kos Perubatan rakyat Malaysia
    4. Membolehkan Rakyat Malaysia menjalani kehidupan lebih berharga dan lebih bermakna di sisi keluarga.


    Berapa ramai diantara anda ingin saya bantu menurunkan berat badan dengan berkesan??? Berapa ramai diantara anda ingin tahu apakah formula yang telah saya gunakan. Jika anda rasa tertekan selama ini kerana tidak dapat kurusskan badan mungkin saya adalah jalan penyelesaiannya, hubungi:

    4 comments:

    1. nak kurus,,gee jadila consultant aku,,quote harga kawan2 je la ,,

      ReplyDelete
      Replies
      1. lupa tulis nme,,hehe,,atie comel

        Delete
      2. Thorbaikk...register seminar Tie ;)

        Delete
    2. Jom join seminar tie...nak tolong kawan2 kuruss ler ni 3org special price RM 50 je seorg, harga biasa RM 150seorang...cari laaa lagi 3, weekend tuu Sabtu datang bercuti sambil kuruss.

      ReplyDelete

    Share This